Οι φίλοι περιμένουν… Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

“Δεν πίνουμε όταν οδηγούμε ή αν πιούμε απλά…δεν οδηγούμε!”

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!

pexels-photo-373331.jpeg
Χρόνια πολλά

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Οι φίλοι περιμένουν… Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

Απάντηση